Garancia

Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

Hol tudom érvényesíteni a garanciát?

A webshop nyitvatartása?

Hogyan intézzem a garanciát?

Miért nincs webshopunkban azonnali garanciális jóváírás?

Mennyi a garanciaidő?

Mik a garancia érvényesítésének feltételei?

Mik a garancia alól kizáró okok?

Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?

Mely hibák nem garanciális jellegűek?

Visszavásárlás lehetőségei

1. Hol tudom érvényesíteni a garanciát?

Üzletünk a 6000 Kecskemét, Füzes utca 8 alatt található.
Személyesen vagy visszáru futár rendelésével tudjuk átvenni a hibás termékeket.

2. Az üzlet nyitva tartása?

Webshopunk 0-24 órában elérhető Online a vásárlók számára.

Szombaton és vasárnap, valamint ünnepnapokon is elérhető, viszont ezeken a napokon a kiszállítás illetve telefonos elérhetőség szünetel.

3. Hogyan intézzem a garanciát?

  • Azon termékeket, melyekre érvényesíteni kívánja garancia igényét, megnevezéssel, pontos hibaleírással, darabszámmal feltüntetve juttassa el hozzánk.
  • Ha igénybe veszi a futárszolgálatot, lehetősége van a viszáru díjmentes eljuttatására az üzletünkbe. Ezt előre jeleznie kell kollégáinknál.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 6000 Kecskemét, Izsáki út 56c
  • Lehetősége van személyesen is leadni garanciális termékét.

4. Miért nincs üzletünkben azonnali garanciális jóváírás?

Üzletünkben nem áll módunkban a termékeket  bevizsgálni, javítani. Minden,  az üzletünkbe leadott hibás terméket átszállítunk  a központi beszerzőnkhöz,  ahol majd bevizsgálják. Amely termékre nem érvényesíthető a garancia visszajuttatjuk a feladónak. Az ügyintézés folyamata általában 7-10 munkanapot vesz igénybe.

5. Mennyi a garanciaidő?

Termékeinkre fél év garanciát vállalunk. Kivételt képeznek a kopó és használatukból eredően elhasználódó termékek. (Természetes elhasználódás)

Garanciális ügyintézés felülbírálása
A garanciális ügyintézés után két hét áll rendelkezésére ügyfeleinknek a garanciális termékeik felülvizsgáltatására.

6. Mik a garancia érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők) veszünk át.
  • Garanciális matrica vagy pecsét megléte, sérülésmentes állapotban.

7. Mik a garancia alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai/elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villámcsapás, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási/szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális matrica vagy pecsét.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás?

A garancia a csomagolás nélkül is érvényes. A garancia feltétele a terméken megtalálható sérülésmentes garancia matrica vagy pecsét, illetve a kiegészítők, tartozékok hiánytalan megléte.

9. Mely hibák nem garanciális jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák (a vásárló hardverkörnyezetében  nem működő, egyébként hibátlan alkatrész).
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetőségei

  • A vásárlástól számított 2 héten belül visszavesszük a terméket napi eladási áron, amennyiben sérülésmentes és bontatlan a csomagolása. Amennyiben a terméket visszaküldi, az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyastó viseli.
    30 nap elteltével feleslegessé vált terméket nincs lehetőségünk visszavenni.